Summer days








Lazy days & great memories 

Er det flere enn meg som ikke har ferie enda? Vel, her i huset er det ikke ferie før om 3 ukers tid og tiden går vel ikke fort nok. Jeg må utnytte de 2 ukene jeg har til det fulle og jeg vet at de skal brukes til å skape gode minner med sønnen min. Nå som han blir eldre, kjenner jeg igjen følelsen han får når det er sommerferie. Han vil gjøre de samme tingene jeg elsket å gjøre, spise og gjøre det samme på stranda og jeg elsker å se det igjennom han. Så fantastisk. 

Mine sommerplaner er ikke store men de inkluderer at det er sol og varmt i været, så la oss håpe det skjer. 

Husk å følg meg på instagram kjære dere. Bildene i dette innlegget er tatt fra pintrest.com, en portal jeg elsker og får utrolig mye inspirasjon fra. Søk meg opp der og du skjønner hva jeg mener. 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar