Sommerens must have





Velkommen 1 juni
Leiligheten er propp full av det jeg elsker aller mest. Det er herlige, lukter himmelsk og gjør denne leiligheten til min favorittsted. Og det er selvfølgelig blomster. Terrassen er proppfull, kjøkkenet har urter som basilikum og koriander og stuen har fått nellik og peoner. Soverommet mitt har fått min favoritt når det kommer til lukt: Syrin. 

Blomster gjør meg så glad og siden det er meldt så herlig fint vær denne uken får de virkelig vist seg frem samtidig. Alt dette ble riktignok kjøpt inn på grunn av at leiligheten ble tatt bilder av på mandag, men det må nesten sies at jeg har mye blomster året rundt, bare litt ekstra denne gangen ;-)

Tips: Ta med kvister og vildblomster på vei hjem fra jobb. Velg å gå fremfor bil i sommervarmen. Nyt turen hjem, kanskje med litt musikk på øret og nyt fult og helt den tiden vi er inne i. Vi har nok av dårlige dager hvor man kan være inne. Forandre vanen når det er sol, du vil ikke angre. 


Jeg lurer på om jeg er den eneste der ute som er avhengig av friske blomster fra mai og ut til september? Legg gjerne igjen en kommentar og følg meg på instagram hvis du vil @sunnholdning
//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar