My favorite tea


The perfect way to end the day
En te-elsker det er meg. I flere år har jeg hatt min samme kopp med te: Grønn te med sitron, 1 sukett og en liten sprut med sitron. Blir aldri lei, denne koppen har vært med meg i 10 års tid og jeg vil aldri slutte med den heller. Men jeg liker å kunne variere litt med en annen type te enn min standard. Den koppen som blir det lille ekstra, den som man koser seg ekstra mye med på kvelden. Enten jeg har hatt en forferdelig dag og trenger en trøste-kopp eller hvis det har skjedd noe helt fantastisk og trenger en seier-kopp. Uansett, så har jeg for en tid tilbake funnet min kopp med kose-te. Min favoritt. 

Den lukter så himmelsk, og den smaker likedan. Jeg syns helt ærlig Harney & sons lager utrolig gode te-smaker og det er virkelig verdt å ta en titt. Kanskje du finner din favoritt? 






0 kommentarer:

Legg inn en kommentar