Påskemat

I dag kommer det masse inspo fra meg. Jeg tar litt ferie som de fleste i Norge, og det jeg liker best er tiden til å lage god mat. Det blir gode og trege frokoster, god middag og en god kake. Jeg elsker livet ekstra mye når jeg har tid til å starte dagen med en sikkelig god frokost uten å stresse. Tiden til å langtdssteke lammelåret og lage en god kake familien kan samles rundt. Tiden til å spille et spill og bare være sammen. 

Jeg har googlet en god del og funnet masse inspirasjon som for meg vil komme godt med nå som påsken er bare en dag unna. Butikken er fortsatt åpen så det er rom for å bli inspirert. Jeg håper dere blir like inspirert som det jeg har blitt. Jeg har laget inspo i kategori frokost, middag og kake og alt er hentet fra pintrest selvfølgelig. 

Frokost

Middag

Kake


Nyt påsken alle sammen, jeg håper dere kommer tilbake til jobb med freiner i fjeset og stapp fulle av vitamin D. 
//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar