Vinter i Norge


Vi er heldig som har tilgang på hytte når vi selv ønsker å dra. Denne helgen var noen fantastiske dager og jeg har fått testet en ny dupedings som ble kjøpt før helgen startet.  


I håp om å få meg opp av sofaen og inn i treningsrytmen jeg hadde før jul så har jeg gått til innkjøp av #polar A360, et aktivitetsarmbånd og pulsklokke. Jeg må ærlig innrømme at jeg digger den, selv om det er uvant å gå med en slik klokke til alle døgnets tider. Den registrerer søvnrytmen min og jeg er ikke sjokkert over resultatet. Jeg sover svært lite i løpet av en natt. Da er det ikke rart i at jeg ikke føler meg uthvilt etter en natts søvn. 

Men moro er den lell. 






Håper dere har hatt en herlig og fantastisk helg og at dere har en nydelig første uke i februar
//Bettine//



PS: Jeg har fått litt kommentarer på om jeg skal slutte og blogge eller ikke. Vel, jeg skal altså ikke slutte. Langt ifra. Det har oppstått noen problemer den siste tiden: minnebrikken til kamera er ødelagt og jeg får ikke lagd mat og tatt bilder når det er lyst ute, noe som gjør bildene forferdelig dårlig. Hvis du har noen tips til bildeproblemet mitt, så er jeg takknemlig hvis du skriver det til meg :) 

1 kommentar:

  1. Vakre bilder, snø og blå himmel er berre lekkert. Ha en videre fin kveld :)

    SvarSlett