Hit flytter jeg


... vel, det er det jeg kunne ønske jeg kunne skrive. FOR et hjem, jeg kunne flyttet rett inn, uten for å forandret en cm på farger eller interiør. 

Denne søndagen sitter jeg bare å kikker meg igjennom masse inspirasjon, jeg bruker pinterest mye og drømmer meg bort i nydelig interiør, fantastiske matbilder og litt mote siden det går mot vår. Solen skinner inn stua men jeg skal ikke ut. Det er stille rundt meg, jeg venter på at sønn skal komme hjem fra en langhelg på hytta med sine besteforeldre. Jeg skal lage en stor kopp med te, høre på rolig musikk fra spotify og la inspirasjon fylle tankene mine. 


Jeg trenger positiv energi, positiv tankegang og fylle lagret mitt med ny pågangsmot. Alt er borte hos meg nå, lagerne er tømt for lenge siden. Kroppen min er snart ferdig, den sier snart stopp. Den skjelver hele dagen, har høy puls hele dagen, sover urolig og er nær ved å knekke sammen. Er dette sunn holdning? Nei, men jeg er nok fast bestemt på at vi MINST en gang i livet opplever å ha det slikt. Vi er bare mennesker og vi går opp og ned. Kommer dette til å vare? nei, dette er bare en periode som er tung men jeg må bare komme meg opp igjen. En setning som går igjen er "- det kan bare gå oppover nå." Og sant er det, men når man er på bunn så er det ikke så lett å se lyset i tunellen. Men jeg vet jeg blir sterkere av dette. Jeg klarer dette. Jeg vet det. 

Tilbake til leiligheten jeg later som at jeg bor i. Resten av de nydelige bildene er til å drømme seg bort i. Jeg er frelst, jeg flytter ;-)






Nydelig eller hva?
Jeg jobber med et innlegg om hvordan du kan sette deg mål og hvordan du faktisk skal klare å nå det målet. Jeg håper du har lyst til å lese innlegget når det er ferdig og hvis du er litt nysgjerrig så kan du søke meg opp på instagram, pinterest, bloglovin og snapshat. sunnholdning er navnet og jeg tar deg imot med åpne armer. 


God søndag videre, dere har fortjent det
//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar