The taste of december

Lånt av pintrest
Det er tidlig på morgenen, mørkt ute. Stjernene i vinduet skinner, det er er bare lyset fra stjernene som er på i leiligheten. O kikket spent opp på julekalenderen og gleder seg over at endelig kan han ta pakke nr 2. Jeg setter på kaffe og går i dusjen. Jeg elsker kaffelukten som kommer når jeg er tilbake til stuen. O sitter fornøyd med dagens pakke fra kalenderen og leker litt med den. Han spør meg om vi snart skal pynte juletre og jeg svarer at det må vi vente litt med. Alt burde være klart før vi gjør det. Vi skal hogge juletre, jeg får julestemning av det. Jeg kommer på noe som gjør meg veldig glad. Jeg har rester av vaffelrøre fra kvelden før OG gløgg. Vaffelrøren er med smak av jul den også. O blir strålende fornøyd for dagens frokost og jeg er glad for at jeg lagde ekstra. 

Det er vel et lite poeng i dagens innlegg. Lag masse gløgg og ha i kjøleskapet. Varm opp en kopp på morgenen før du går på jobb og du vil føle deg bedre når du skal ut i kulda.  Det er kos, det er godt og det er masse julestemning i den koppen. Men du må lage den selv, de man får kjøpt på butikken smaker helt forferdelig (om jeg skal være ærlig). Jeg har en oppskrift jeg skal dele med dere, samt oppskriften på vafler med smak av jul. Det har vært en koselig morgen for oss. Den har ikke inneholdt stress eller mas og vi får kvalitetstid sammen før barnehage og jobb. 

God 2. desember til dere, jeg håper den behandler deg pent.
//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar