God jul


Det er søndag og jeg startet dagen med kaffe, lagde rundstykker og eggesalat som min kjære så gjerne ønsker jeg skal lage i julen. Det er frost hvor enn jeg kan se og det er så vakkert. Når snøen uteblir er det virkelig koselig at frosten har hvitlagt fjell og skog. Med julemusikk på høytaleren synger Ella Fitzgerald og Frank Sinatra vakre toner mens jeg lager oss en nydelig frokost. Det er disse tingene som gjør julen verdt sin tid. Det skal være koselige stunder, stunder som man tar med seg ut i januar når en lengter etter våren og solen. 



Jeg ønsker dere en riktig god jul og et fantastisk godt nytt år. Sett av tid til kos med deres nærmeste og sett av tid til det DU ønsker og som gjør at julen blir kos for DEG. Det er viktig at at alle koser seg i julen, og det inkluderer deg også. 


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar