En liten ting mens jeg...


sitter å venter på pizza, har kaffe i hånden og tydelige "crazyeyes", sitter jeg nå her å trykker litt på denne bloggen. Jeg sitter å tenker på hva denne skal "være" for dere som lesere. 

Jeg er over middels interessert i mat, ernæring, interiør og fotografi. Jeg ønsker å dele både fra interessen for mat men også interiørdelen (uten at det skal bli for mye). Men det er en gang slik at det er ikke opp til meg. Så jeg vil gjerne vite litt hva dere der ute tenker?!

Jeg spør dere så pent om å skreve en kommentar på dette innlegget. Jeg vil vite om dere syns det er bra det er nå, eller om det er noe som må forandres på. Funker oppsettet på bloggen? Vil dere bare ha oppskrifter og ernæring? Vil dere ha mer/mindre hverdag? Syns dere det er fint å se det jeg legger ut på insposøndag? 

Dere må ikke svare på alle disse spørsmålene, jeg ble nok litt revet med mens jeg skrev, men koselig om du kan sette av 1 min til å legge en søt liten kommentar om kritikk/ros. 


Håper mandagen har behandlet dere bra, og at kvelden blir en topp. 
//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar