Helgens frokosttips


God helg til dere. Denne søndagen er det farsdag og i den anledning tenkte jeg å tipse dere om noen deilige frokoster til far. 

I går lagde jeg og sønnen min en superenkel og sikkelig god frokost. Deilig å starte den siste ukedagen på denne måten. Disse pannekakene ble inspirert av oppskriften her. Men siden vi var to stykker til frokost og jeg hadde bare 1 banan i kjøleskapet måtte jeg improvisere litt. Jeg brukte 1 banan, 2 egg, havregryn, litt mel, en skvett melk, bakepulver og litt kanel. Røren skal være tykk når den en klar til steking. 

Jeg ELSKER å bruke frosne bær på toppen, jeg elsker at de er kalde og litt harde. Det er veldig økonomisk OG det ligger alltid i fryseren. 




Men jeg har noen andre oppskrifter å tipse dere om også, og de kommer her. 



Oppskriften til sikkelig gode, sunne og raske rundstykker finner du her. Disse anbefales på det sterkeste! 


Vafler er alltid en stor hit, ihvertfall hvis man kan spise de til frokost. Disse er er med mandler og gulrot, er sunne og sikkelig gode. Oppskriften finner du her



Og hvis du i tillegg tar deg tid til å lage en smoothie også, da tenker jeg far og barn i huset blir utrolig glad. Oppskriften jeg pleier å bruke finner du her

Jeg har også noen herlig oppskrifter på kaker og annet godt som er superenkel å lage. Alt finner du under "labels" på høyre side. 

Håper dere får en fin lørdag og en nydelig søndag. Husk å følg meg på instagram, der legges det ut litt mer av min hverdag i tillegg til oppskrifter. 


//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar