bliss


I går kom ånden over meg, du vet, den herlige juleånden. Og det skulle ikke mye til. Jeg kjøpte denne boken på butikken og 5 kalender gaver. Å, som jeg gleder meg nå. 
Jeg si at jeg har en ting for julen. Jeg elsker å bli inspirert i god tid. Det er mye som skal planlegges og ordens. Det viktigste for meg er at når desember kommer så kan jeg bare kose meg. Den kvelden jeg gleder meg mest til er da jeg sitter å pakker inn julegaver, drikker gløgg og hører på julemusikk. Jeg kjøper inn juletre tidlig og det pyntes så fort det er mulig. Huset er fult av herlige svibler og julegodteri lages. 

Jeg lager alltid spiselige gaver til mine nærmeste og det blir laget ekstra til vertinnegave(r). I fjor lagde jeg sunnere versjoner av godteri og det blir nok det i år også. Jeg må si at denne boken er full av inspirasjon. 

En bok jeg kan kose meg med og få masse inspirasjon fra er så gøy. Bildene i denne boken er  så fantastiske og koselig. Perfekte boken hvis du skal hente inn tips og inspirasjon, just saying. 





Et tips denne helgen må være å kose seg med dette bladet. Komme i gang med juleprosessen. Bedre tidlig enn sent, blir mindre stress av sånt. 

Nyt fredagen
//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar