Bedroom L O V E


I kveld koser jeg med inspirasjon fra soverommet. Jeg koser meg og drømmer meg bort til det perfekte soverommet. Klikk inn, og du vil få masse fantastisk interiør du kan drømme deg bort i. 

Jeg tror soverom er det vanskeligste og det viktigste for meg. Jeg er konstant søken etter det perfekte soverommet hvor jeg kan slappe helt av. Det er her jeg legger meg etter en lang dag, leser en god bok, har gode samtaler med min kjære, hører på musikk eller kikker litt på mac'en. Og vi må ikke glemme at det er her vi står opp og begynner dagen. 

Jeg, som den over middels glad i interiør, blir ekstra glad av å våkne opp med  noe vakkert rundt meg. Det gjør noe med meg, jeg blir klar for å ta fatt i dagen. Jeg får energi. Siden jeg må trene før jobb er det vittig at jeg kommer meg opp når klokken ringer. Og magisk nok går det mye bedre når det er så fint på soverommet. 






Siden jeg akkurat har snakket om hvor viktig soverommet er for meg, kan jeg like gjerne dele to bilder fra mitt eget soverom. 



Det som er utfordrende med mitt soverom er at det nesten ikke er noe plass til klær. Det har store vinduer (som jeg elsker) men rommet er litt feil lagt opp for å få full utnyttelse av plassen. Mitt neste soverom håper jeg på masse (kles)plass og rom for å kose seg. En kan alltid drømme og håpe. 

Er soverom viktig for deg? Er det soverommet du går inn for å slappe av, koble ut og skape ro?

Nyt søndagskvelden videre, jeg kan love noe sinnsykt gode oppskrifter til uken. Jeg sitter å jobber med dette nå og jeg kan si at dere burde glede dere. 
//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar