Søndag


Denne søndager er det soleklart hva jeg trenger inspirasjon på, trening. Jeg elsker å trene, jeg trener styrke og skulle gjærne blitt flinkere med kondisjonstrening (men jeg prøver ihvertfall..). Uken som har gått har jeg ikke fått trent i det hele tatt. Sist jeg trente var onsdag i forje uke, jeg kan ikke huske sist det har gått så "lenge" siden jeg har trent. Jeg skriver lenge i anførselstegn fordi det er jo egentlig ikke lenge, men allikevel uvant for meg. 

I dag blir dagens aktivitet svømming med min kjære sønn og i morgen starter trening før jobb. Trening før jobb handler bare om vaner, og det er en vane som virkelig funker for meg. Jeg har en ting med å ikke trene på ettermiddagen/kveld, da er treningsstudio fullt og jeg føler meg ukomfetabel. Jeg er en av de heldige som begynner på jobb kl 10.00, så trening før jobb er absolutt doable.

Men for å kickstarte denne mini-tørken, satt jeg i går å fant masse inspo på pintrest. Det er her jeg finnes masse god inspo, om det er til mat, interiør, trening mm. 



Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har noen ønske om å se ut som de på bildene over, men det hjelper undeverker når jeg trenger litt inspirasjon og giv til å yte mer på trening. Dette og god musikk når jeg er på trening og jeg gir mye mer enn hva jeg ellers ville gjort. 

Jeg GLEDER meg til å trene igjen og har planlagt å trene mest mulig, tanken er å kickstarte kroppen igjen sikkelig etter en liten dvale og kjenne og føle at kroppen jobber sikkelig.

Bruker du inspobilder til å få mer inspo på treningfronten? Har du vært smart å satt deg deg å skrive treningsplanen for kommende uken? Hvis du ikke har gjort det enda, er søndag en perfekt dag å gjøre dette på. Da får du oversikt over kommende uken og du får sett godt etter hvor du skal få til å trene. Da har du mye bedre forutsetning for å faktisk gjennomføre treningen. 


HAPPY WORKOUT 
//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar