Hyttelig høst


Når årene går blir jeg nok mer og mer glad i høst. Det er noe fantastisk vakkert, den kjølige luften som kommer snikene, tåken som ligger vakkert lavt nede mens solen skinner om morgenen, fyre i peisen, gode supper og gryter og en stor kopp med te. Men en helg på hytten gjør alltid underverker. 

Jeg er så heldig å ha hytte i familien og der har vi vært to helger på kort tid. Siden jeg har en sønn på 5 år kan vi nå endelig ta små toppturer, det beste av alt er at han elsker det. Gleden i ansiktet hans når vi endelig har nådd toppen er ubeskrivelig lykke i hans øyne og det vises i hele ansiktet. Vi griller pinnebrød og pølser, har med kakao i sekken. Det skal sies at vi har prøvd oss på vafler på grillen men hittil uten hell. Hvis dere har noen tips ang vaffelsteking på bål så gjerne del med meg. 

I dag kommer et bildedryss av hytteturene vi har hatt i høst. 













Jeg er mye mer aktiv på Instagram hvis du ønsker å se litt av hva jeg gjør på fritiden mm. Søk opp sunnholdning og du finner meg enkelt. 


Jeg håper dere har en like fantastisk høst, uansett om det er på hytten eller skogtur i nærområdet. Nyt tiden som er nå, plutselig blir det vinter og høsten forsvant. Jeg gleder meg allerede til neste gang vi skal på hytten 
//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar