Velkommen september & høst



Hei og god september
Når jeg våknet opp i dag ble jeg litt trist av å innse at det var september og offisielt hørst. Det hjalp ikke at det var grått og regnet ned. Høst har sine øyeblikk av farger, solen som varmer men samtidig må en ha på en tykk genser, kanskje et skjerf eller lignende. Det er deilig å gå søndagstur i slikt vær. Men i dag, nei i dag var det ikke slikt vær. I dag var det bare trist at sommeren er over. 
Jeg sitter med kaffekoppen i hånden og kikker over innlegg som er kommet i august. Jeg innser at det kunne kommet noe mer spennende her, men grunnet nydelig vær og dårlig matinspirasjon i varmen i august, må jeg si at jeg kommer sterkt tilbake i september. Men her kommer noen av oppskriftene som kom i august, som funker veldig bra å ta med seg inn i september.


 Super enkel smoothie som er utrolig god for både barn og voksne ligger her


Hjemmelaget sjokoladepålegg med nøtter finner du her


Tidenes enkleste middag med det du garantert har i kjøleskapet ligger her


Sunne cookies laget av avocado ligger her, disse må du virkelig prøve. Passer helt perfekt til en kald høstkveld.



God tirsdag og god september. Det kommer et innlegg senere i dag, en oppskrift på en kake. Sunn kake som passer helt perfekt nå som eplene begynner å bli modne. Håper du titter innom da. 
//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar