Sunday Burger


Dagens inspo ble hamburger. Det er svært sjeldent jeg spiser hamburger, men når jeg først gjør det, skal det være en sikkelig burger full av smak. Jeg liker helst å lage den selv slik at jeg får den akkurat sånn jeg vil ha den. 

Jeg liker å fylle min hamburger med spicy guacamole, stekt sopp, tomater, løk og ikke minst sylteagurk. På min matplan i dag er utrolig nok en hamburger. Jeg ble inspirert av fitfocus sin hamburgerbrød laget av søtpotet. Når jeg så den oppskriften sa jeg til meg selv at dette må jeg prøve. Jeg ender sikkert opp med å lage min egen vri på oppskriften men jeg er spent og håper resultatet blir veldig bra. 


Jeg håper dere har en herlig og fantastisk dag og at starten på uken blir som ønsket. Her skinner solen og jeg kvier meg litt for dagens treningsøkt. Jeg tror problemet ligger i at jeg ikke har nok inspirasjon til å dra på trening. Jeg prøver ut nye øvelser jevnlig av den grunn at det ikke skal bli kjedelig, men nå har jeg altså klart det. Hvis du har noen tips til hvordan komme ut av dette, skriv det gjerne i kommentarfeltet, på instagram eller snapchat. Kanskje det er inspo i seg selv at dere skriver til meg?!

//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar