Food & inspo monday


Det er mandag og søndagsinspo ble til mandagsinspo. Er det noen flere enn meg der ute som elsker bilder av mat? Jeg blir så inspirert og jeg elsker det. Atpåtil blir jeg sulten. Så hvis du ikke enda vet hva du skal ha til middag denne uken, kan disse bildene være til stor hjelp. 




Hvis du lurer på hvor jeg får disse bildene fra, så burde du sjekke ut min pintrestkonto. Jeg elsker pintrest, det er en helt fantatsisk portal hvor jeg lagrer bilder som inspirerer meg. Min konto finner du her eller så har du en link på høyre side. 

Jeg minner også på at jeg er på bloglivin, instagram og snapchat. Jeg heter sunnholdning og jeg håper at du ønsker å følge meg videre. Jeg elsker å blogge og vil så gjerne at den når ut til flere. 

Ha en helt fantastisk mandag og en herlig start på uken. Nå er det straks september og jeg forstår ikke at sommeren allerede er over. Noen flere der ute som syns det har gått fort?

//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar