Coffee sunday


For de som følger meg på instagram, har kanskje fått med seg at dette er slik jeg startet min dag. I dag er dagen hvor kaffe er et must og kan egentlig settes intravenøst i blodåren.

Jeg er både på bloglovin og pintrest, det er et fantatsisk verktøy jeg bruker mye. Her samler jeg all inspo jeg kommer over. Det get går for det meste i trening og matoppskrifter på bloglovin og interiør, design, mote og inspo på pintrest. Jeg finner så mange fantatsiske bilder som inspirerer meg mye, at jeg har nok bestemt at hver søndag vil jeg sette sammen noen av de bildene som har inspirert meg den uken. Så denne uken og søndager ser jeg at det er kaffe som har inspirert meg mye. Kan det være at det har vært litt tungt å komme tilbake til hverdagen etter sommeren?! 

 Hvis dere ønsker så følg meg gjerne både på instagram, pintrest og bloglovin. Linker finnes på høyre side. Det betyr mye for meg hvis du vil følge meg, ikke minst så inspirerer det også. Når vi nå går mot ettermiddagen skal jeg få tid til å sette sammen trening denne uken. Jeg må gjøre om litt på treningsplanen min. I følge mine bukser har jeg gått ned i fettprosent på lår og legger men gått opp rundt magen. Da må det jobbes med kjernemuskelatur i mage mye mer enn det jeg gjør nå. Per i dag tar jeg ingen faste mageøvelser og heller ikke knebøy. Vel, jeg skal uansett gjøre dette før kino med sønn. 

Håper dere nyter søndagen før uken starter. Nyt dagen. 
//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar