Trenger du litt hjelp til å finne ut hva du EGENTLIG spiser?


Sitter du å lurer på hva du egentlig spiser hver dag? Skulle du gjerne hatt en liten pekepinn på hva du får i deg hver dag? Da kan jeg hjelpe deg litt på vei. 

Jeg tar en bachelor i ernæring og jeg har mye kunnskap om ernæring som jeg sitter inne med. Jeg har den holdningen til mat at vi alle må kunne ha en pekepinn og forstå hva vi egentlig får i oss. Jeg mener IKKE at vi skal være fanatiske og å telle kalorier, men du bør ane litt om du får i den 4000 Kcal eller 1500 Kcal per dag. Dette er helt og holdten for å forebygge og unngå overvekt/undervekt. 

Vi har i mange år hatt retningslinjer i Norge som forteller oss hvor mye fett, protein, karbohydrater, kostfiber, sukker, vitaminer og mineraler vi skal ha i oss hver dag for å unngå underernæring, men vet du om du får i deg for mye eller for lite? 

Hvis du ønsker kan jeg hjelpe deg litt på vei. Send meg en mail: sunnholdning@gmail.com og du vil få en liten liste over hva jeg trenger å vite for å få en oversikt over hva du spiser på en dag. I tillegg vil du få informasjon om hvor mye Kcal du trenger å spise hver dag for å holde den nåværende vekten, og/evt hvor mye du trenger å spise hver dag for å gå opp/ned i vekt. Denne tjenesten er nå gratis og jeg vil gjerne gjøre dette for deg litt på vei. 

Husk at jeg er på instagram og snapchat: sunnholdning

Håper dette er et tilbud du vil ha nytte av og jeg gleder meg til å hjelpe deg. 
//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar