mandag, pinse og kos

G O D   M O R G E N

I dag skinner solen og det er så fantatsisk å vite at det er mandag og fri. Jeg har allerede fått en joggetur og laget disse havrerundstykkene til frokost. 

Jeg er den første til å innrømme at jeg ikke kan bake brød, det vil ikke heve og dermed blir brødet flatt. Ikke akkurat imponerende. Men når vi har alle barna våre hjemme i helgen så baker jeg som regel disse havrerundstykkene. Og oppskrift: Havrebrød-pakken du får kjøpt på butikken. De fleste i vårt hus liker ikke korn så denne blandingen er helt perfekt. De hever og blir sikkelig gode.

I dag står kvalitetstid med sønn på planen, vi tar med grillen, pledd og kamera og kjører til et vann opp i fjellet. Det skal bli utrolig deilig (bare det ikke blåser). 

Og du? denne uken er jeg ukens matblogger på matbloggsentralen, artikkelen finner du her


Ha en fantastisk og aktiv mandag. Nyt den
//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar