Skal du spise noe godt i helgen?

Det er fredag og det er straks helg. For min del pleier jeg å sitte å planlegge helgen på fredager og jeg blir alltid like fysen på å lage noe godt i løpet av helgen. Hvis det er flere enn meg der ute som skal lage noe godt, har jeg samlet litt oppskrifter dere kan ta en titt på 

Hva med en god og sunnere grunnoppskerift til boller? Det er grunnlaget for utrolig mye godt og disse må du prøve ut. Oppskriften finner du her.
En saftig og sunnere gulrotkake finner du her.

Gluten- og laktosefri sjokoladekake finner du her

En sunnere paideig med rabarbra og eple finner du her


Eller hva med disse bountykulene laget av ekte kokosnøtt og kokosmelk? Oppskriften finner du her


Og sist men ikke minst disse vaflene som du kan spise til frokost eller når du har gjester meg god samvittighet. Denne er så utrolig god og oppskriften finner du her

Jeg håper dere har en fin helg og koser dere med noe ekstra godt i løpet av helgen. Jeg har fortsatt noen bountykuler i kjøpeskapet og selv om jeg spiste vafler til kvelds i går blir de med stor sannsynlighet laget i helgen også. Ha det fint og husk å legg meg til på instagram og snapchat: sunnholdning  
//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar