h a l l w a y


Endelig onsdag 
Sitter å legger litt planer for hva som skal prøves ut og lages her på bloggen i nærmeste fremtid. Det som er soleklart er en gluten- og laktosefri gulrotkake, den skal bli med meg til barnehagen på fredagen. Ellers vil jeg teste ut rabarbra. Har du noen herlige og velsmakende oppskrifter med rabarbra så tar jeg de hjertelig imot. Jeg er litt på farvann når det kommer til rabarbra, men jeg e l s k e r det 

Ellers tok jeg en treningsfri dag i dag, jeg pleier å trene 5 dager i uken  men i dag merket jeg at den trengte en liten pause. Å lytte til kroppen er utrolig viktig, men husk å balanser det med å lytte til kroppen og å presse deg selv slik at du oppnår de målene du har satt. deg. Straks setter jeg og min kjære snuta mot Osloen og en natt på hotell, deilig 

//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar