Monday bliss



God morgen og en riktig god mandag til dere. Hvor deilig er det ikke å våkne opp til strålende sol og varmt vær? Jeg elsker slike dager, jeg får så mye energi av dette nydelige været. Det stod trening på morgenplanen, men her sitter jeg med treningsklær på og har enda ikke kommet meg dit. Men jeg har gjort mye annet da. 

Jeg prøvde meg på en smoothie i dag med ting jeg hadde i kjøleskapet, den inneholdt avocado, spinat, eple, saft fra lime og nøytral joghurt. Må ærlig innrømme at jeg tror den hadde blitt bedre med eplejuice isteden for joghurt. Bedre lykke neste gang! 

I dag sitter trening litt langt inne, men NÅ drar jeg bare og blir ferdig med det isteden for å kjenne på følelsen av å ikke ville dra. 


Litt soveromsbilder ble tatt med i dag. Jeg liker å ha soverommet mitt lyst, slik at jeg våknet naturlig opp til morgensolen isteden for å ha det mørkt. Jeg starter dagen tidligere og føler selv at det ikke blir så drastisk å innse at det allerede er morgen. 

God uke til dere og jeg må minne dere på å legge meg til på snapchat: sunnholdning 
//Bettine//

2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Vi kjører en konkurranse i samarbeid med Svenngaarden.com akkurat nå, hvor man kan vinne et gavekort hos Room21. Kanskje det er noe for deg? Les mer om konkurransen her: http://www.svenngaarden.com/2015/04/konkurranse-vinn-gavekort-pa-1000-hos.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette skal jeg helt klart være med på, takk for tips :)
      Ha en fin dag videre :)

      Slett