Just perfect...


2 ting har skjedd de siste 24 timene her på bloggen, og jeg har god følelse på at dette fører med seg masse bra!
Som dere sikker har sett så har jeg jobbet med en helt ny look på bloggen. Jeg er utrolig fornøyd med utseende akkurat nå og jeg håper du vil trives her sammen med meg. Det er selvfølgelig småting som gjenstår men vil tro at i løpet av helgen vil alt være på plass. 

Den andre tingen som har skjedd de siste 24 timene er at S U N N H O L D N I N G er på Snapchat. Surprise surprise, jeg heter sunnholdning, så legg meg til så får du ser mer behind the scenes 



Jeg håper dere får en fin kveld og en fantatisk helg sammen med dine nærmeste. Jeg håper dere kan legge igjen et lite ord om hva dere syns om det nye utseende og brukervenneligheten rundt den. Da blir jeg glad. 


//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar