Hekta på havregrøt


Tirsdag er godt i gang og jeg har fått unna en treningsøkt, ordnet meg og holder nå på med frokost. Hvis jeg skal klare å trene, må jeg trene når jeg står opp og har levert sønn i barnehagen. Jeg har begynt å spise den samme frokosten hver ukedag, muligens jeg har fått litt dilla. Havregrøt er så enkelt å lage og så godt. Jeg pleier egentlig å helle kokende vann i en boks med havregryn etc. og sette på ett lokk i 5 min men i dag ble det kokt opp med melk. 


I disse dager inneholder grøten min dette: 
Havregryn
1ss Linfrø
1ss Chiafrø
1ss kanel
litt Vaniljesukker

Jeg pleier egentlig ikke å ha noe på toppen men i dag fristet det med mandler. 


Vi snakkes senere i dag, jeg holder på med et innlegg om Mc. Donalds og hvor mye Kcal du faktisk spiser når du er der. Don't miss.. Dette er grei informasjon å ha i bakhodet når man må ty til slik fastfood. 


Husk å følg meg på instagram: @sunnholdning

//Bettine// 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar