Søndag morgen


Dette er min start på denne søndagen. Jeg er vanligvis ikke typen til å sove lenge, men etter å ha sett House of cards til langt på natt, endte det med å sove lenge i dag. Jeg lagde en god frokost og satte meg like herlig i sengen for å spise den sammen med House of cards. Solen skinner inn gjennom soveromsvinduet, jeg vurderte å ta meg en gåtur, men det blir nok enda en episode før jeg beveger meg ut. 





I dag står det ikke stort på planen for min del. Jeg har en kjæreste på guttetur og en sønn hos pappen sin. Det er kvinnedagen så min tanke var å bruke dagen på akkurat det jeg har lyst til. Dagen skal nytes alene, en bok skal leses, et bad skal tas og verandaen skal få en vask etter vinteren. Planer for uken skal legges og jeg skal bli klar for den kommende uken. 






Gratulerer med dagen mine kjære kvinner, jeg håper dere setter litt ekstra oppmerksomhet på dere selv i dag og hva dere har lyst til å gjøre. Det er våres dag i dag. Nyt den. 

//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar