Prosjekt velg sunt


Har dere lagt merke til denne på kiwi i det siste? Jeg tok den med meg hjem her om dagen og ble ganske overrasket. Jeg liker å ta med brosjyrer fra både kiwi og rema 1000, det gir litt ekstra inspirasjon i hverdagen når det gjelder middager. 
Jeg satt å leste i den og fant mye som virkelig fristet. Alt så så fancy ut til å være "til folket" så jeg bestemte meg for å prøve alle oppskriftene i denne brosjyren. Grunnlaget for denne testingen er for å se om det er enkel mat å lage, billig eller dyrt og ikke minst krevende, både når det gjelder tid og erfaring på kjøkkenet. 



Jeg kommer til å legge ut oppskriftene her på bloggen og jeg vil skrive en vurdering av oppskriften hentet fra denne brosjyren. Jeg vil informere om hvor mye dette kostet å lage, hvor krevende dette er å lage og om det faktisk smaker noe godt. 



Dette er et spennende prosjekt jeg gleder meg til å begynne med. Det finnes brosjyrer i hytt og pine om dagen så hvorfor ikke se ekstra nøye på en av dem for en gang skyld. 


Det er en snapchat-bølge over oss, har dere lyst til at Sunn Holdning skal joine? 

//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar