Kjære mandag

Jeg hadde en plan, en plan som skulle starte i dag. Men ikke alt går etter planen. Det er sikkert flere der ute som kan kjenne seg igjen i dette. Jeg har satt opp en treningsplan for uken og denne mandagen skulle cardio stå for tur. Men etter en uke men forkjølelse er ikke kroppen helt klar for å trene. Dette er noe jeg ikke får styrt og sånn er nå livet. 

Det positive er at jeg ihvertfall fikk på meg treningsbuksen i dag og at det kommer en dag i morgen også. Det er utrolig viktig å tenke på kroppen når man er syk. Kroppen trenger hvile og tid til å bli helt frisk. Jeg vil hvile nå og komme fortere tilbake enn å presse kroppen og bruke lengre tid på å bli frisk. 



Jeg bruker dagen på å lese, gjøre litt husarbeid og snart skal sønnen min hentes i barnehagen. Det blir godt å få han hjem. 

Presser du kroppen din når du er syk? Eller er du slik som meg? 

//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar