Fredag kveld

Slik ser min fredag kveld ut: meg, en kopp te, shape up og en helt ny notatblogg dedikert til trening. Etter en lang tørketid innen trening har jeg nå bestemt meg for å begynne for alvor igjen. Et treningsprogram skal settes opp og det skal inkludere mye styrke, jogging/intervaller og yoga. Dette er noe jeg har gjort mye av før, så nå er det bare å få satt opp et godt program jeg kan følge uke til uke. 



Tanken med treningsboken er at jeg uke til uke skal sette opp en løp for kommende uke, men også ta den med på trening slik at jeg kan notere tyngden på vekten for å ha en oversikt over progresjonen. For min del er det viktig å se at jeg øker innen vekter for at jeg skal syns det er gøy. Å trene det samme med samme styrke hver gang er ikke noe for meg. Når treningsprogrammet er satt opp skal jeg gå over på kosthold og dette kan jeg skrive mer om en annen dag. 



Dette er ingen sponsor-innlegg, men jeg elsker denne mnd nummer av shape up, det er skrevet en god del om styrke denne gangen og jeg elsker det. Fantatsisk 

//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar