Valentines Day



Jeg liker Valentines Day, det er noe med det at man får lov til å gjøre det lille ekstra for den man elsker eller fortelle om følelsene til en annen person. Så fantastisk. Jeg er nok av den oppfatning at Valentines Day ikke skal være en dag for å kjøpe, men bare gi et lite kort, evt en rose eller sjokolade. Jeg hadde blitt litt sur hvis jeg hadde fått en gave, for det sier ingen ting om følelsene, bare det materialistiske ved denne dage. 

Hvis du ikke vet hva du skal gjøre/om du skal gjøre noe, så er mitt tips dette: Gi et kort med tre enkle ord, kanskje en rød rose eller sjokolade og så kan du oppfordre til at dere skal lage middag sammen med en flaske vin.  




Håper dere får en fin Valentines Dag, min dag starter nå med litt hjemmetrening mens Orion øver seg på å skrive. Hva resten av dagen bringer vet jeg nok ikke, men jeg har en liten oppmerksomhet til min kjære. 

//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar