God helg og god fredag

GOD FREDAG til dere. Fredag må nesten være den beste dagen i uken, det er denne dagen jeg får alt gjort. Jeg startet dagen med en joggetur, den ble ikke lang siden bena mine var så seige som jeg aldri har opplevd før. Jeg tok en lang dusj og nå er kroppen klar for helgen. Jeg har planlagt litt middager i helgen, i dag står en peruansk rett på menyen. Jeg holder nå på å rydde og vaske leiligheten og er snart klar for å handle. Når min bedre halvdel kommer hjem DA er det helg! 





Dette hjørnet i leiligheten er nok min favoritt. Heldigvis er det hjørne alltid ryddig, så jeg når som helst kan ta en kopp te og lese bok. Jeg har fortsatt stuegrana fra julen, jeg så noen hadde klart å holde liv i grana frem til neste jul så det har blitt min plan også. 


Jeg håper dere nyter fredagen som meg. Hva har du gjort i dag, har du klart å være effektiv? 

//Bettine// 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar