En grønnere hverdag


Endelig, februar.. Ett steg videre til våren. Jeg merker det kribler i magen ved tanke på våren at jeg nå har gått til verks å prøve meg på en avocadoplante eller to. Om det blir plante gjenstår å se, men de har stått nå i 2-3 uker, og har 3-4 uker igjen før jeg kan se om det faktisk blir plante av dem. Spennende. Jeg vasker og skrubber de og skifter vann helst annenhver dag og dette skal gjøres i 6 uker hvis du lurte!
I min leilighet har jeg bare hatt 2 orkideer siden jeg flyttet hit for 3 år siden, men nå "blomstrer" det virkelig her inne, men en stor grønn plante, innegran, eføy etc, og jeg kan tenke meg at vente på våren har noe med denne forandringen å gjøre. Riktig koselig har det blitt. Jeg er nok jenta som elsker snittblomster og kan gledelig kjøpe dette hver uke, men nå har jeg nok byttet litt retning. Forandring fryder passer å skrive her nå. 



Jeg kommer nå fremover i tillegg til oppskrifter og skrive litt om interiør. Håper dere ikke har noe imot av dette, men med to store interesser her i livet blir det naturlig å dele dette her inne. Jeg håper dere legger igjen en kommentar om det er noe dere ønsker, oppskrifter dere vil ha eller om dere har noe annet på hjertet. Jeg tar alt imot med en stor takk. 


Håper dere får en fin kveld videre, en kopp te og litt mørk sjokolade venter..

//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar