Chiagrøt til frokost?


Nei, det ble ingen chiagrøt på meg i dag. I går planla jeg å lage en kjøleskapsgrøt av chia for første gang og skrive om det her i dag. Men til  min store undring så har jeg ikke klart å lage den. 

Chiagrøt er visstnok svært enklet å lage, man tar 4 ss chia i en skål, tilsetter 2 dl melk og 1 dl vann og så tilsatte jeg litt kanel. Dette skal røres rund og settes i kjøleskapet over natten. Men når jeg var klar for frokost ble det ingen grøt, den var full av klumper. Jeg fikk rørt ut mye, men ikke alt. 



Så da kan jeg dessverre ikke skrive om det i dag, men prøver igjen i morgen. Jeg prøver og jeg feiler, sånn er nå livet! Men hvis du der ute har noen tips til meg ang å ikke få klumper i grøten, let me know ;)




Det ble bringebær, kaffe og en liten skål med gryn til frokost isteden. Funker det å!

//Bettine// 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar