Office space in the kitchen

Jeg har to interesser, to interesser som jeg elsker å utfordre meg selv i, nemlig mat og interiør. Og i dette innlegge kommer det litt interiør fra min side. Jeg er den personen som elsker å våkne opp og være fornøyd med det jeg ser rundt meg. Jeg blir rett og slett ekstra glad hvis det er ryddig og fint. Dagen blir så mye bedre fra min side. Jeg elsker å drikke kaffe i en kopp som er designet slik at den gjør meg glad. Jeg elsker å lage en god frokost og i tillegg spise den i en asjett som gjør det lille ekstra for meg. Jeg elsker å ha middagsgjester, lage god mat med en god flaske vin og dekke bordet slik at gjestene får en god opplevelse både for smakssansene og for øyet. 

Interiør er noe jeg gjør for meg. Jeg jobber på 2ROM i holmestrand, hvor jeg er omfavnet av fantatsisk design og masse inspirasjon. Jeg forandrer hjemme mitt oftere enn jeg burde. Jeg er nøye med å plukke ut nye ting jeg kjøper, jeg velger med omhu. Det skal passe helt perfekt. Tidligere denne uken gjorde jeg noe jeg har tenkt lenge på, jeg har satt kontoret på kjøkkenet og det ble akkurat slik jeg ønsket. Jeg malte veggen grå, kjøpte et lite skrivebord som matchet kjøkkeninnredningen og danderte slik jeg ville ha det. Det ble helt perfekt. Jeg sitter nå med panorama utsikt over havet og og jobber her. 



Litt informasjon om interiøret
Fargekoden på veggen er Diskret: 10429, skrivebordet heter Bestå burs og er fra IKEA. Stolen heter About a chair 22 (aac22) fra HAY og er kjøpt på 2ROM. Skatollet fikk jeg gratis av en gammel dame og er pusset og malt i en helt fantatsisk mintgrønn farge. Klokken er fra KÄHLER og koppen med bokstaven B er designet av Arne Jacobsen fra DesignLetters. Puten i stolen er min favoritt. Puten er fra Luckyboysunday og heter Cry baby. Jeg er en ivrig instabruker når det kommer til interiør, jeg heter be10ne og ta gjerne en titt hvis du ønsker det. 


//Bettine//

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar